over ons



Missie & visie


Wij zijn vastbesloten! We willen de wereld beter achterlaten dan hoe we haar aantroffen. En dát willen we haalbaar maken voor iedereen. En wat staat dichterbij ons dan voedsel? Ook nog eens verantwoordelijk voor 30% van onze voetafdruk. Dat biedt dus enorme kansen, voor iedereen.

De enorme beweging naar beter, gezonder en duurzamer voedsel willen we stimuleren. Want er gebeurt veel moois op het gebied van goed voedsel. Door idealistische kleine partijen maar juist ook door grote (commerciële) organisaties. Hoe meer we van elkaar weten hoe beter. Zo kunnen we elkaar vinden, verbinden, inspireren en versterken.


Wie zijn wij


FoodQuake is een initiatief van stichting Triple Turnaround en BBK/Door Vriendschap Sterker en mede tot stand gekomen op initiatief van Natascha Kooiman (Smaackmakers en FutureFood Chickpea). De samenwerking tussen deze drie partijen leidde tot FoodQuake. Met FoodQuake willen wij de mooie initiatieven op het gebied van voedsel een podium bieden om de verduurzaming op dit vlak een extra boost te geven.

Triple Turnaround wil maatschappelijke versnelling stimuleren. Communicatiebureau BBK/Door Vriendschap Sterker helpt maatschappelijke merken versterken. Beide organisaties zijn voorvechters van de nieuwe economie en verduurzaming. Natascha Kooiman bouwt met veel passie en enthousiasme aan een duurzamere wereld, met een grote betrokkenheid in de duurzame food wereld en verschillende projecten en initiatieven. De synergie tussen de partijen is de aanzet geweest tot de wens om de energie van de duurzame food wereld samen te brengen.